Hello Friend! 🙋🏽‍♀


Al 'bladerend' door mijn bakje met thinlits en framelits bedacht ik me dat ik de Lovely Words Thinlits nog nooit gebruikt heb! Tenminste, ik denk dat ik ze nog nooit gebruikt heb, ik weet het bijna zeker... 😂

Suf eigenlijk, want de thinlits zijn zo leuk. Eigenlijk is de set bedoeld als frame, ik voeg een afbeelding bij, dan kan je het zien...


Maar eigenlijk vind ik het leuker om de woorden los te knippen van het frame... 


Nu ik de kaartjes zie valt me op dat ik maar weinig stempels gebruikt heb, maar dat mag de pret niet drukken he ;-) Met het Labeler Alphabet heb ik het woordje 'hello' gestempeld.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de twee stukjes Painted with Love Specialty DSP die ik gebruikt heb, het leukste uit het hele pak vind. De andere motiefjes vind ik ook wel mooi, maar niet zo....Kris...
Kijk en oordeel zelf:


Fijne avond!


1 opmerking