Color Me Happy


Al even lagen de nieuwe Stampin' Blends ongebruikt in mijn kast - what's new! Nu zal het je ook niet zijn ontgaan dat ik mijn blog al even niet geupdate heb. Sterker nog: de afgelopen maanden is het er gewoon niet van gekomen weer eens mijn SU spullen uit de kast te halen. En de zin was ook ver te zoeken. Tot gister. 

Ineens wilde ik per se wat afdrukjes gaan inkleuren. Zo gezegd, zo gedaan. Maar toen... toch is het gelukt een paar kaartjes te maken. En ik moet eerlijk bekennen dat ik 't wel weer lekker vond om even creatief bezig te zijn. Bij deze het eerste kaartje ;-)


Bij het maken van deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de - voor mij nog nieuwe set - Color Me Happy. De lantaarntjes, ik vind ze ubercute... ik heb ze ingekleurd met de volgende Stampin' Blends : Smoky Slate, Pink Pirouette en Calypso Coral.

Wellicht tot van de week!




1 opmerking