Dream Theme : Mothers Day



Welkom bij weer een bloghop van het Dream Theme DT. Als het goed is kom je bij Jennifer uit Duitsland vandaan, ben je hier begonnen, dan is het natuurlijk ook goed! Nogmaals : welkom!

Tijdens deze bloghop staat Moederdag centraal. Want over een paar weken is het weer zo ver, alle moeder kunnen dan weer verwend worden. Ik weet nog niet wat ik precies voor moederdag ga doen, maar het kaartje heb ik al vast klaar. Hopelijk leest ze een keer niet mee ;-)


Ik heb er voor gekozen te werken met (bijna alleen) 'oude' producten. Helaas staat de Crazy About You stempelset met de bijpassende Hello You Thinlits Dies op de retired lijst. Meestal kan ik heel goed afscheid nemen van producten die uit het assortiment gaan, maar dit keer ben ik er niet zo blij mee... Het kan ook best zijn dan ik deze stempelset wel houd.
De achtergrondstempel heb ik al heel lang in huis, maar ik heb deze al tijden niet gebruikt, terwijl ie zo leuk is! De stempelset heet Brushstrokes en ik ben blij dat deze niet weggaat. Ook de Sunshine Wishes Thinlits blijven, fijn!

Ik heb gebruik gemaakt van de Powder Pink inkt, deze is nieuw en komt zit in de nieuwe serie In Colors. Prachtig kleurtje vind ik, maar ja, ik ben ook gek op roze...


De rest van het DT heeft ook weer prachtig creaties gemaakt, hop je mee? Gebruik onderstaande buttons om verder te hoppen. Ben je ergens de draad kwijt geraakt, dan vind je op elk blog een lijst met alle deelnemers. Veel plezier nog!


  



1. Teneale Williams (Australia) 
2. Patrice Halliday-Larsen (New Zealand) 
3. Tracy May (UK) 
4. Delphine Lorelli (France) 
5. Amy Koenders (USA) 
6. Renate Ecklmayr (Austria) 
7. Sandi MacIver (Canada) 
8. Jennifer Pauli (Germany) 
9. Krista Driessen (Netherlands)



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :



5 opmerkingen

  1. oh I love all those fun stripes on your card, totally cute Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's awesome! Your vellum overlay is just perfect and I love the sparkly sentiment. Great design! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your card, Krista! The hearts in the background are so subtle and so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very modern card with stripes and subtle delicateness of the velum, with a touch of gold and glitter... what's not to love here? :)

    BeantwoordenVerwijderen